Обавештење о потребној документацији за издавање/продужење електронских картица ради коришћења услуга исхране и смештаја у установи Студентски центар Чачак
Обавештење о потребној документацији за издавање/продужење електронских картица ради коришћења услуга исхране и смештаја у установи Студентски центар Чачак можете преузети овде.
За издавање/продужење електронске картице ради коришћења услуге исхране и смештаја у установи Студентски центар Чачак потребна су следећа документа:
1. Захтев за издавање/продужење електронске картице – преузима се на портирници у студентском дому
2. Потврда са факултета о уписаном семестру за школску 2023/2024. годину
3. Лична карта и индекс ( са уписаним зимским семестром) на увид
4. Доказ о уплати трошкова за потребе израде/продужења картице
Ценовник електронских картица за школску 2023/2024. годину:
- Нова картица за све студенте 2.600,00 РСД
- Продужетак картице за све студенте 1.400,00 РСД
- Израда картица и предаја захтева за израду електронске картице ће се обављати у Студентском центру од 25.09.2023. године у времену од 10:30 -13 часова.
- Уплате можете извршити приликом подношења захтева или на текући рачун број: 840-31393845-64, позив на број 57-02319-04-01-742317-00, модел 97.
КОМПЛЕТНУ ДОКУМЕНТАЦИЈУ ЗА ИЗРАДУ/ПРОДУЖЕЊЕ ЕЛЕКТРОНСКЕ КАРТИЦЕ ПОДНОСИТЕ СТРУЧНОМ САРАДНИКУ ЗА СМЕШТАЈ СТУДЕНАТА.