Обавештење о потребној документацији за издавање/продужење електронских картица ради коришћења услуга исхране и смештаја у установи Студентски центар Чачак
ОБАВЕШТЕЊЕ о потребној документацији за издавање/продужење електронских картица ради коришћења услуга исхране и смештаја у установи Студентски центар Чачак можете преузети овде.
За издавање/продужење електронске картице ради коришћења услуге исхране и смештаја у установи Студентски центар Чачак потребна су следећа документа:
- Захтев за издавање/продужење електронске картице – преузима се на портирници у студентском дому
- Потврда са факултета о уписаном семестру за школску 2021/2022. годину
- Лична карта и индекс (са уписаним зимским семестром) на увид
- Доказ о уплати трошкова за потребе израде/продужења картице
Ценовник електронских картица за школску 2021/2022. годину:
- Нова картица за све студенте 2.000,00 РСД
- Продужетак картице за све студенте 1.000, 00 РСД
- Израда картица и предаја захтева за израду електронске картице ће се обављати у Студентском центру од 21.09.2021. године у времену од 10-13 часова.
- Уплате можете извршити приликом подношења захтева или на текући рачун број: 840-46667-98, позив на број – број индекса
КОМПЛЕТНУ ДОКУМЕНТАЦИЈУ ЗА ИЗРАДУ/ПРОДУЖЕЊЕ ЕЛЕКТРОНСКЕ КАРТИЦЕ ПОДНОСИТЕ СТРУЧНОМ САРАДНИКУ ЗА СМЕШТАЈ СТУДЕНАТА.
__________________________
стр. сарадник за смештај студ.